۰ نظر
۳۴۲ بازدید

آسیه مجیدی مهر

پیام تبریک فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی به جهت اعطای درجه سرداری به فرزندشایسته و پر افتخار شهرستان بهمئی از سوی فرمانده معظم کل قوا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی بمناسبت اعطای درجه سرداری به فرزندشایسته و پر افتخار شهرستان بهمئی از سوی فرمانده معظم کل قوا پیام تبریک فرستادند. 
کد خبر : 68866
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 اسفند 1402 - 22:23

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی بمناسبت اعطای درجه سرداری به فرزندشایسته و پر افتخار شهرستان بهمئی از سوی فرمانده معظم کل قوا پیام تبریک فرستادند.

متن پیام به شرح زیر میباشد.

سرتیپ دوم پاسدار حاج کیامرث منصوری 

جانشین محترم ایثارگران کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

  ترفیع و ارتقاء حضرتعالی به درجه پرافتخار سرداری که نشان از لیاقت، تعهد، شایستگی و حسن اعتماد جنابعالی است را تبریک گفته و از خداوند متعال توفیق روزافزون را جهت تحقق اهداف و آرمان‌های نظام و انقلاب خواستارم. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امید مردم و رهبری است و به همین جهت مورد خشم و غضب دشمنان این انقلاب است و دشمنان مدام در پی برنامه ریزی و توطئه برای ضربه زدن به این نهال تنومند هستند اما به لطف خداوند و با همت سرداران و پاسداران انقلاب و درایت و شجاعت فرمانده کل قوا در زیر الطاف حضرت ولی عصر (عج) نه تنها این توطئه‌ها ره به جایی نخواهد برد که سپاه سرافرازتر و قهرمانانه‌تر از گذشته در کنار انقلاب و ملت به جلو حرکت خواهد کرد.

سرهنگ پاسدار مهدی غلامی نژاد 

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بهمئی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.