مسلم مختاری

پیام قدردانی خانواده شهیدان خوب از حضور مردم در مراسم یکمین سالکرد این شهدا

خانواده شهیدان هوشنگ و امید خوب که در حادثه تروریستی شاه چراغ (ع) به شهادت رسیدند از حضور باشکوه مردم در مراسم  یکمین سالکرد این شهدا قدردانی کرد.
کد خبر : 62658
تاریخ انتشار : جمعه 5 آبان 1402 - 19:11

پیام قدردانی خانواده شهیدان خوب از حضور مردم در مراسم یکمین سالکرد این شهدا

خانواده شهیدان هوشنگ و امید خوب که در حادثه تروریستی شاه چراغ (ع) به شهادت رسیدند از حضور باشکوه مردم در مراسم  یکمین سالکرد این شهدا قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛ متن این پیام قدردانی به این شرح است.

‌بسم رب الشهداء والصدیقین

شهادت رمز بقای اسلام عزیز، انقلاب و نظام اسلامی و درخشندگی ملت ایران در جهان معاصر است و تکریم شهیدان و خانواده معظم آنها وزنده نگاه داشتن یاد و نام آن برگزیدگان از بندگان شایسته خداوند،رسالتی است الهی که بر دوش هر انسان خداباوری سنگینی می کند.

بعد از حضور حماسی مردم قدر شناس در مراسم تشییع شهادت عزیزانمان در حادثه تروریستی چهارم آبانماه ۱۴۰۱

بار دیگر مردم شریف ونجیب در مراسم یادبود برگزاری اولین سالگرد شهادت شهیدان  حماسه دیگری را رقم زدند  . بی شک این حضور و شکوه نعمتی است که باید به خاطر آن به درگاه باری تعالی سجده شکر به جای آورد و به راستی این مردم با این استقبال بی نظیر خود نشان داده اند که فرهنگ ایثار و شهادت روز به روز در وجود آنها زنده و پایدارتر گشته و خواهد ماند.

قطعا زبان وقلم قاصر وناتوان از بیان جملاتی در تقدیر از مردم ومسؤلین به خاطر حضور وبرپایی این مراسم   باشکو است.

اما به تاسی از آیه شریفه

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

خانواده شهیدان خوب ،بدینوسیله مراتب سپاس وقدردانی خود را از حضور پاک و حماسی مردم شریف ونجیب خاصه مردم عزیز و حماسی وهمیشه در صحنه شهرستان بهمئی وشهرستانهای همجوار دراستان کهگیلویه وبویراحمد وخوزستان

روحانیت معظم وامام جمعه محترم شورای  تامین شهرستان ،درراس فرماندارمحترم و  فرماندهی محترم وپرسنل سپاه پاسداران شهرستان  وبنیاد شهید شهرستان، آموزش و پرورش  و شبکه بهداشت و درمان و ادارات آب و برق شهرستان  نمایندگی صدا و سیما که زحمات فراوانی در برپایی وبرگزاری مراسم همکاری بعمل اوردند . فرماندهی محترم نیروی انتظامی و راهنمایی ورانندگی وپرسنل وتمامی ادارات  خدمات رسان ونهادها ،شهردار وشورای اسلامی شهرلیکک،هیات های مذهبی شهرستان،هیئت های شاخص شاخص شهرستان (هیئت رهروان حسینی و زینبی ، هیئت جوانان حسینی) کانون مداحان ، فرماندهان محترم سپاه درشهرستانهای مجاور و فرماندارن محترم و مدیران کل استانی و ویژه حضور فرمانده محترم سپاه  پاسداران استان خوزستان سردار شاهوار پور رابه حضور اعلام میداریم.

و ضمن آرزوی سلامتی و سعادت

برای همه عزیزان ،شادکامی‌تان را

از درگاه حضرت احدیت خواهانیم

باشد که در شادیها،محبت‌های شما بزرگواران جبران بکنیم

 

مسلم مختاری خبرنگار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.