۰ نظر
۱۴۱ بازدید

چرا باید جان مردم به دلیل نبود بالگرد اورژانس در یک استان از دست برود؟

امام جمعه کهگیلویه داشتن بالگرد در استان را از ضروریات عنوان کرد و خواستار مجهز کردن اورژانس هوایی استان به بالگرد از مسؤولان کشوری شد.
کد خبر : 64752
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1402 - 7:41

چرا باید جان مردم به دلیل نبود بالگرد اورژانس در یک استان از دست برود؟

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت، بازدید رهبر معظم انقلاب از دستاوردهای نیروی هوافضا را یادآور شد و در تشریح برخی نکات مهم سخنان رهبر انقلاب در این بازدید اظهار کرد: دست غربی‌ها و موضع آن‌ها در مورد تبعیض نژادی و حقوق بشر برای همگان رو شده و کار اخیر آن‌ها در غزه نشان داد که حقوق بشر ابزار تبلیغاتی برای تسلط بر انسان‌هاست.

امام جمعه کهگیلویه دومین نکته سخنان رهبر انقلاب را این‌گونه عنوان کرد که ادعای پرطمطراق رژیم غاصب و قدرت نظامی افسانه‌ای آن‌ها سه روز بعد از طوفان‌الاقصی دوام نیاورد و مقابل گروه کوچک حماس از بین رفت.

وی رونمایی از دستاوردهای دفاعی ایران را مقارن با شکست‌های اسرائیل در جنگ با غزه و ادامه‌دار بودن این پیشرفت‌های نظامی را مهم‌ترین نکته در این دیدار عنوان و تصریح کرد: اگر مسیر تحریم کالا و نفت و انرژی بر روی این رژیم قطع شود یک هفته دوام نمی‌آورد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با توجه به برخی حرف‌های رژیم غاصب جهت مقابله با جمهوری اسلامی گفت: شما توان مقابله با حماس را ندارید، جمهوری اسلامی شما را در محاسبات فکری و سیاسی خود نمی‌بیند و اگر غلطی از شما و ارباب‌تان آمریکا سر بزند شما را تهدید خواهیم کرد.

وی با بیان این‌که در سوریه و عراق و یمن به شما سیلی زدیم گفت: ضربه طوفان‌الاقصی یک سیلی بود که شما را به درد آورد، اگر دست از کشتن زن و بچه‌ها برندارید حتما چکمه‌های فرزندان روح‌الله بر سینه سربازان شما در تل‌آویو و حیفا فرود خواهند آمد.

امام جمعه کهگیلویه در ادامه سخنان خود با تبریک هفته بسیج، با بیان این‌که امروز بسیج تبدیل به یک قدرت فرامنطقه‌ای و جهانی شده است اظهار کرد: بسیج امید جهانیان و آزادی‌خواهان و باعث انتشار تبلیغ اسلام شده است است.

وی از اخلاص در عمل، خدامحوری، حاضربودن در میدان‌های سخت‌، همراهی با ایمان و عمل و بابصیرت و تبعیت از ولی فقیه، حفظ اندیشه شهادت‌طلبی و تلاش برای اعتلای کشور به عنوان خصوصیات یک بسیجی نام برد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان این‌که چندین ماه است تنها بالگرد استان از بین رفت و در مناطق صعب‌العبور با مشکل مواجه هستیم گفت: ضرورت داشتن بالگرد برای این استان کوهستانی از ضروریات است.

امام جمعه کهگیلویه افزود: چندین ماه است جوانان استان از بین می‌روند و مسؤولان استانی توجه جدی و فکری در این زمینه کنند.

وی گفت: داشتن بالگرد یک ضرورت است و در همه استان‌ها وجود دارد. برخی استان‌ها چندین بالگرد دارند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر گفت: این مسائل نباید به نماز جمعه کشیده شود در جلسات خصوصی می‌گوییم همراهی نمی‌کنند و این‌جا مطالبه عمومی می‌شود.

وی عنوان کرد: مسؤولان کشوری نسبت به مجهزکردن اورژانس هوایی استان کهگیلویه وبویراحمد توجه جدی داشته باشند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.