داود طلوعی مطلق

چرا مردم با کارت ملی برای روغن تولید داخل صف بکشند؟/دولت به جای FATF مسائل داخلی را شفاف سازی کند/مردم همچنان منتظر احکام جرائم انتخاباتی بهمئی هستند

حجت الاسلام افروغی گفت:دولت به جای شفافیت سازی برای نهادهای مالی بین المللی، برای مردم شفاف سازی کند که چه شد که مردم برای روغن تولید داخل باید صف بکشند و کارت ملی همراه داشته باشند؟
کد خبر : 4237
تاریخ انتشار : جمعه 19 دی 1399 - 19:43

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا به نقل از  آوای ماغر؛نماز جمعه این هفته شهر لیکک به امامت حجت الاسلام سید محمد یوسف افروعی اقامه شد.

حجت الاسلام افروغی ابتدا به لزوم داشتن توکل به خداوند و تبیین جایگاه آن در زندگی انسان ها پرداخت.

 وی با عرض تسلیت رحلت آیت اله مصباح یزدی،گفت: مرحوم آیت اله یزدی مبارز خستگی ناپذیر و یار امامین انقلاب بودند که در پیام تسلیت مقام معظم رهبری ۲۱ ویژگی خاص در وصف این شخصیت بزرگ وجود داشت.

امام جمعه شهر لیکک ادامه داد: آثار ایشان را خواندم و بعضی از کلاس های ایشان را می رفتم،خصلت های شهید مطهری،شهید بهشتی و عرفان آیت اله بهجت در ایشان بود؛همچنین ایشان مدیری توانمند بودند.

حجت الاسلام افروغی با بیان اینکه مرحوم آیت اله مصباح یزدی شخصیت فوق العاده ای بودند،تصریح کرد: چون در خط مبارزه مبارزه با فتنه بود،مورد هجمه همه جانبه استکبار و ایادی داخلی آنها قرار داشت.

حجت الاسلام افروغی افزود:آیت اله مصباح و آیت اله جوادی آملی دو شاگرد برجسته علامه طباطبایی هستند.

امام جمعه شهر لیکک با تسلیت سالروز  میرزاتقی خان امیرکبیر،تصریح کرد:ایشان را باید شهید راه خدمت به محرومین بمانیم و دولتمردان ما از این شهید همانند شهید رجایی در راستای خدمت به محرومان الگو بگیرند.

امام جمعه شهر لیکک با اشاره به اتفاقات پساانتخابات آمریکا،گفت:واقعیت های این کشور در این ایام مقابل چشم میلیون ها رسانه و انسان دیده شد.

حجت الاسلام افروغی گفت:خوشبینانه ترین دیدگاه نسبت به وضعیت آمریکا این است که دوره انبساط و گسترش قدرت آمریکا تمام شد و الان در مرحله انقباض است.

وی افزود:هر چند هفته ای دیگر بایدن سرکار می آید اما با آمدن وی اتفاق خاصی رخ نمی دهد،تصمیمات بایدن از رئیس جمهور دیوانه سابق آمریکا نسبت به ایران سخت تر است،وی از طراحان تجریه عراق و مبارزه علیه ایران است.

حجت الاسلام افروغی خاطرنشان کرد:ترامپ در چنین شرایطی به هواداران خود اعلام کرد به خانه برگردند،ترامپِ دیوانه گاوباز مردم را به خاطر مسائل امنیتی به رفتن به خانه و آرامش دعوت می کند اما در سال ۸۸ عده ای همچنان مردم را به ریختن به خیابان ها دعوت می کردند.

وی افزود:مدیون خون شهدا هستیم اگر نخواهیم چنین تفکراتی را به مردم معرفی کنیم.

خطیب نماز جمعه بهمئی با اشاره به رزمایش اخیر ارتش ایران، تصریح کرد: در چنین شرایطی که آمریکا در منطقه شاخ و شانه می کشد،این رزمایش پهپادی موفق و اقتدار آمیز بود.

وی در فرازی دیگر از خطبه های امروز گفت:عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی ناظران اف ای تی اف هستند،چگونه ما در پازلی حرکت کنیم که حزب اله لبان،حاج قاسم سلیمانی و یمنی ها تروریست معرفی می شوند ؟

امام جمعه شهر لیکک تصریح کرد:دولت به جای شفافیت سازی برای نهادهای مالی بین المللی برای مردم شفاف سازی کند که چه شد که مردم برای روغن تولید داخل باید صف بکشند و کارت ملی همراه داشته باشند؟

وی افزود:چه مافیایی در کار است که دولت طب سنتی را کنار زد؟مگر مردم محرم نیستند ؟

حجت الاسلام افروغی خاطرنشان کرد:در مشکلات اقتصادی به خصوص  گرانی و کمبودهای اخیر مشخص است که اصلا نظارت و مدیریتی نیست.

وی افزود:هر جوان حزب الهی متعهد متدینی که می داند می تواند به مردم خدمت کند، به پا خیزد و در انتخابات پیش رو به میدان آید.

امام جمعه شهر لیکک در ادامه گفت:در لیگ سوم فوتبال کشور، تیم شهدای ایل بهمئی نماینده استان است که از حمایت های صورت گرفته در این راستا تقدیر و تشکر می شود و امیدواریم این روند حمایت ها ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به تداوم تیر اندازی ها در مراسمات،گفت:در راستای برخورد با اسلحه ، دادستان بنا دارد طرح جدیدی برای منع تیراندازی در مراسمات پیاده سازی کند که باید همه حمایت کنند.

خطیب نماز جمعه بهمئی با بیان اینکه کرونای انگلیسی در راه است و همه باید رعایت کنند،گفت:اگر تا الان وضعیت زرد بود، هوا تاثیر داشت. از این به بعد مردم و مسئولان باید کمک بیشتری کنند.

حجت الاسلام افروغی افزود:اداره تعزیرات حکومتی شهرستان در حوزه تفاوت قیمت ها در بهمئی نظارت بیشتری داشته باشد.

وی در فرازی دیگر از خطبه های امروز با بیان اینکه دور گذشته انتخابات خوبی نداشتیم، گفت:منتظر اعلام احکام جرائم متخلفین انتخاباتی هستیم و باید دقت کنیم این اتفاقات بد تکرار نشود.

امام جمعه بهمئی تصریح کرد:با ورود دانش آموزان به فضای مجازی، این فضا تاثیرات منفی بر خانواده ها گذاشت که باید در این زمینه کار شود.

حجت الاسلام افروغی در پایان گفت:همچنان بعضی از ادارات شهرستان بهمئی تعطیل هستند، مسئول ماشین دولتی را بر می دارد و فقط پول بیت المال را هدر می دهد و عملا هیچ کاری نمی کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.