آسیه مجیدی مهر

برگزاری نمایشگاه عکس امید در شهرستان بهمئی

اداره فرهنگ وارشاد اسلامی با همکاری موسسه هنری قلم رنگ نمایشگاه عکس امید را در محل مجتمع فرهنگی وهنری فجر بهمئی افتتاح نمودند.
کد خبر : 43062
تاریخ انتشار : یکشنبه 15 آبان 1401 - 7:31

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا عادل پورجشیره گفت: اداره فرهنگ وارشاد اسلامی با همکاری موسسه هنری قلم رنگ نمایشگاه عکس امید را در محل مجتمع فرهنگی وهنری فجر بهمئی افتتاح نمودند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن خیر مقدم و عرض تبریک و تسلیت شهادت شهید هنرمند امید خوب وپدر بزرگوار وشهیدشان که در حادثه تروریستی در حرم شاه چراغ به درجه رفیع شهادت نایل آمدنداز حضور آحاد مردم، هنرمندان، مدیر وهنرمندان آموزشگاه قلم رنگ و مسئولین اداری، خبرنگاران، شوراری شهر و شهردار تقدیر و تشکر نمودند.

وی در ادامه سخنان خود هدف از برگزاری این نمایشگاه عکس که بنام نمایشگاه عکس امید برگزار شد را گرامیداشت یاد وخاطره هنرمند شهید وعزیز شهرمان امید خوب و همچنین با هدف اشاعه ی فرهنگ ایثار و شهادت تلقی کردند وگفتند:دراین برنامه که جمع کثیری از هنرمندان ومسئولین وخانواده شهید حضور داشتند، هنرمند پیشکسوت شهرستان آقای فریدون مختاری و آقای مهدی بزمه به بیان فضایل اخلاقی ومعرفتی و هنرمند شهید پرداختند که باعث اندوه وغم وآه وناله جمعیت شد و این عزیزان اشک بر چشمانشان سرازیر و فضای اندوهگینی بر محفل جاری و ساری شد. آموزشگاه قلم رنگ به همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همت گماشتند و از تصاویری از هنرمند شهید امید خوب در حین فعالیت هنری وکار در جمع هنرمندان به ویژه آموزشگاه هنری قلم رنگ در این نمایشگاه به منصه ظهور گذاشتند که چشم هر بیننده ای را غرق اشک وماتم می نمود.

این مسئول فرهنگی بیان داشت که از این نمایشگاه استقبال بسیار خوبی صورت گرفت که نشان دهنده علاقه مردم به فرهنگ ایثار و شهادت و ولایت است.

در پایان پورجشیره از همه عزیزانی که دعوت را پذیرفتند و با حضور خودشون تسلی خاطرجامعه هنری به ویژه خانواده محترم شهید شدند تقدیر وتشکر نمود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.