مسلم مختاری

درخشش ورزشکاران بهمئی در رقابتهای لیگ کاراته وان سبکهای آزاد مردان کشور و معرفی برترینها

ورزشکاران بهمئی از استان کهگیلویه و بویراحمد در رقابتهای لیگ کاراته وان سبکهای آزاد کاراته کشور با معرفی برترین های کشوری در بخش پسران خوش درخشیدند.
کد خبر : 62761
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1402 - 20:01

درخشش ورزشکاران بهمئی در رقابتهای لیگ کاراته وان سبکهای آزاد مردان کشور و معرفی برترینها

ورزشکاران بهمئی از استان کهگیلویه و بویراحمد در رقابتهای لیگ کاراته وان سبکهای آزاد کاراته کشور با معرفی برترین های کشوری در بخش پسران خوش درخشیدند.

درخواست مربی این تیم از مردم و مسئولان برای حمایت و پشتیبانی مالی از این ورزشکاران

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛ عزیزالله کریم نژاد مربی تیم کاراته وان سبکهای آزاد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مرحله اول دور جدید رقابتهای لیگ کاراته وان سبکهای آزاد کاراته کشور، با برگزاری مسابقات در بخش مردان و با معرفی برترینهای هر رده به پایان رسید.

عزیزالله کریم نژاد با اشاره به اینکه ، در این دوره از مسابقات که با حضور ۳۰ استان کشور ور در شهر پرند تهران برگزار شد افزود: در رده سنی نوجوانان ، حسین کریمی پور از استان کهگیلویه و بویراحمد مقام دوم کاتا  و رنکینگ یک کشور و همچنین رنکینگ دوم کومیته را بدست آورد و در رده سنی جوانان وزن ۵۵ کیلوگرم،  شایان بیاد از استان کهگیلویه و بویراحمد در کومیته مقام سوم را کسب کرد و سید آرش اسعدی خوب در وزن منفی ۳۵ کیلوگرم نونهالان از استان کهگیلویه و بویراحمد در کومیته مقام سوم را کسب کردند

وی با بیان اینکه ،  عرفان عسکری با توجه به امتیازات دور قبل و این دوره رنکینگ دوم‌کاتای جوانان را به خود اختصاص داد گفت: بقیه اعضای تیم اعزامی توانستند رنکینگ کمتر از ۷ را به خود اختصاص بدهند.

مربی تیم کاراته وان سبکهای آزاد استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری مطلوب و باکیفیت این مسابقات خبر داد و گفت: ورزشکاران موفق در این دوره از مسابقات در رقابت های کشوری و استانی شرکت خواهند کرد.

عزیزالله کریم نژاد ادامه داد: ورزشکاران موفق در این دوره از مسابقات اسفند ماه ۱۴۰۲ در مرحله دوم این مسابقات شرکت خواهند کرد تا بتوانند ضمن حفظ رنکینگ خود ، آن را ارتقاء بدهند.

 وی از مسئولان و مردم خواست تا از این تیم حمایت و پشتبانی کنند و راه را برای موفقیت فرزندان این استان هموار کنند.

مربی تیم کاراته وان سبکهای آزاد استان کهگیلویه و بویراحمد از زحمات و تلاش های چندین ساله استاد رحمان اکبری مربی سازنده خود و مربی ارشد این رشته قدردانی کرد.

پایگاه خبری عصر آشنا این موفقیت را به مربی و ورزشکاران این تیم تبریک عرض نموده و انتظار دارد همه مردم و مسئولان از جوانان و نوجوانان ورزشکار این مرز بوم حمایت کنند.

مسلم مختاری خبرنگار

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.